2017. február 6., hétfő

A tékozló


Mikor pedig még távol volt, meglátta őt az ő atyja, és megesett rajta a szíve, és oda futott, a nyakába esett, és megcsókolgatta őt.


- Atyám, vétkeztem az ég ellen és te ellened; és nem vagyok immár méltó, hogy a te fiadnak hivatjanak !




Az atyja pedig parancsolt a szolgáinak: Hozzátok ki a legszebb ruhát, és adjátok fel rá; és húzzatok gyűrűt a kezére, és sarut a lábaira!
A hízott tulkot, vágjátok le, és együnk és vígadjunk.Mert ez az én fiam meghalt, és feltámadt; elveszett, és megkerült. (Lukács 15.)


Szabad fordítás:

- Fiam már olyan rég óta várlak, sok tél és tavasz múlt el a hosszú évek során.
Hány éjjel és nappal futott el zár ajtód küszöbe előtt?
Ismerem lelked kínyjait, megszámoltam könnycseppjeid!
Védtelen a néma falad amit pusztaságod magánya emelt.

- Nem akarok a süket falon túl élni!

- Szívem benned dobog, fiam! Nem egy mostoha hív, az édesapád vagyok.

- Megjöttem, apám!

- Gát üres fala köztünk szakadékká mélyedt, az alján ülök.
Hiába nézek ki belőle, halottan lógnak az ég nélküli csillagok.
Hosszú az éjszaka, de már aludni is képtelen vagyok
bevehetetlen bástyám fogja vagyok.
Köszönöm, hogy megvártad, míg elsírtam,
és akkor hívtalak, észre vettem kezed nyomán a rést.
Zárt egem megnyitottad, hogy eljussak Hozzád

Mert azt akartad Atyám, hogy együtt legyünk,
az elveszett paradicsom rámtalált. Csak ez számított.


Eredeti:



Вступление:
G  Cm  B  D#  C#m  Fm  Cm  Fm  Bm  Fm  C  Fm  C  Fm

Куплет 1:
Fm 
Сын мой, как долго Я ждал,
Зимы и весны Я годы считал,
Bm                                                      Fm 
Ночью и днём за порог выбегал - Я ждал.
Я знал твои терзанья души,
                                 C# 
Я видел слёзы в полночной тиши
Bm                                                                    Fm 
Там за стеной беспросветной глуши - годы шли.

Припев:
D#m 
Я не хочу жить за завесой,
F                                             Bm 
Я не хочу жить за стеною глухой.
        F#               Fm   F#                  Fm 
Моё сердце с тобой, Мой сын дорогой.
D#m 
Я для тебя не чужой и не отчим,
   F                                                Bm 
Я добрый Отец, Я Авва Отче родной.
F#                       Fm   F#                  Fm  C 
Моё сердце с тобой, Мой сын дорогой.

Куплет 2:
Грех - барьер, глухая стена.
Грех - это бездна и пропасть без дна,
Небо без звёзд, а ночь так длинна без сна.
Грех произвёл неприступнейший вал,
Ты уходил, когда Я взывал,
Руки свои к тебе простирал - Я звал.

Куплет 3:
В небо открыт единственный путь,
Отец через Сына желает вернуть
Потерянный рай для меня и тебя, вот в чём суть.
Иисус - спасенья, открытая дверь,
Входи человек и живи без потерь,
В царстве Моём нет страданий и зла, о, поверь.

Проигрыш:
D#m  F  Bm  F#  Fm  F#  Fm
D#m  F  Bm  F#  Fm  F#  Fm

В конце:
B  C#  F


...    
A szavak furcsa teremtmények, és Bábel óta hiába tisztázzuk,
 csak egyre jobban belegabalyodunk. Mivel vérünkben van a hazugság, 
Ő létre hozta a zenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése